Redactie algemeen 0 reactie(s) do 04 maart 2021, 19:16

Bewoners ademen rook in bij woningbrand aan de Copernicusstraat

Laatste update: 1 jaar geleden

BARNEVELD – Bij een woningbrand aan de Copernicusstraat in Barneveld is donderdagavond veel rook vrijgekomen. De bewoners konden zichzelf en de hond en konijnen in veiligheid brengen.

De brand was ontstaan in de serre. De bewoners hebben rook ingeademd bij het blussen van het vuur. Ze zijn per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De woning is voorlopig onbewoonbaar.

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons

Copyright © 112Vallei
!

Ads

Advertenties worden geblokkeerd

Oeps! Onze advertenties worden geblokkeerd. Dit vinden wij jammer, want dankzij de advertenties is deze website gratis toegankelijk.

Steun ons alsjeblieft door deze Adblock-extensies of -software uit te schakelen.

Liever geen cookies voor gepersonaliseerde advertenties? Ga naar onze Privacy pagina en pas je keuze aan.