Redactie — 1121 reactie(s) — ma 13 september 2021, 16:56

Brand door vergeten pan op het vuur in flatwoning Wageningen

WAGENINGEN – Maandagmiddag 13 september om 16.30 uur was brand ontstaan op de vierde verdieping van een flatgebouw aan de Pomona in Wageningen.

In de woning was een pan op het vuur vergeten door de bewoner. De brandweer heeft de pan van het vuur gehaald en veiliggesteld. De woning is door de brandweermannen geventileerd.

20210913164920.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

guest
1 Reactie
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Mar
Mar
Offline
10 dagen geleden

Zo gauw mogelijk van het gas af in deze flats.

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons

1
0
Praat mee over dit nieuws, wat is jouw mening?x
()
x