Redactie brand 0 reactie(s) za 26 februari 2022, 22:20

Pan op inductiekookplaat drooggekookt in woning Hoevelaken

HOEVELAKEN – Zaterdagavond 26 februari om 21.45 uur was brand ontstaan in een woning aan de De Haarhof in Hoevelaken.

Een pan die op een inductiekookplaat stond was vergeten en drooggekookt. De brandweer hoefde niet te blussen maar wel hebben ze de woning geventileerd.

De bewoners hebben de brandweer buiten opgewacht.

Foto’s : AS Media

20220226221752.jpg 20220226221753.jpg 20220226221754.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons